خدمات پس از فروش

امروزه مصرف کنندگان محصولات بیشترین اهمیت را به کیفیت,نحوه ارائه کالا و خدمات پس از فروش محصول می دهند در این راستا شرکت ها و فروشگاه های آنلاین جایگاه ویژه ای دارند زیرا کاربران و مشتریان این گروه از فروشگاه ها غالبا افرادی آگاه  و با دانش بالا می باشند این موضوع باعث شده است ایکا مجیک با شعار پاسخ گویی ، آنچه ما به خاطر آن ایستاده ایم و تلاشی فراوان جهت بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش اقدام به ایجاد گارانتی ایکا مجیک نماید.

وب سایت ایکا مجیک نیز بر  این باور است تا با ارائه خدمات فنی و خدمات پس از فروش متمایز  دفتر فروش و خدمات مشهد لذت ,اطمینان و راحتی یک خرید اینترنتی را به هموطنان عزیز هدیه کند.در همین راستا وب سایت ایکا مجیک تحت عنوان گارانتی ایکا خدماتی خاص را به خریداران آنلاین کالا ارائه می دهد.

وجود اشکال فنی در کالا

پیش از این ایکا مجیک مهلت تست کالا را از زمان تحویل کالا به مشتری ۴۸ ساعت در نظر گرفته بودایکا مجیک این امکان را برای خریداران آنلاین کالا فراهم کرده است که پس از تحویل کالا به مدت ۲ روز فرصت تست فنی کالا را داشته باشند. لازم به ذکر است جهت استفاده از سرویس تعویض۲روزه ایکا مجیک توجه به نکات زیر الزامیست.

  • کالا باید بعد از باز شدن از پلمپ یا خارج شدن از بسته بندی مخصوص ایکا مجیک به دقت بررسی گردد تا سالم بودن آن از لحاظ ظاهری مورد تائید قرار گیرد اشکالات ظاهری بدلیل اینکه در هنگام باز شدن کالا قابل بررسی می باشند از مهلت تعویض ۴۸ ساعته پس از دریافت کالا بر خوردارند.

پس از بررسی و راهنمایی خریدار توسط تیم پشتیبانی ایکا مجیک در صورتی که نیاز به تعویض کالا باشد خریدار باید کالا را همراه با کلیه متعلقات آن به همراه فاکتور فروش به صورت کاملا ایمنی و در حالت ارسال اولیه در مهلت تست ۲ روزه به محل خرید عودت دهد. کالا پس از ارسال, توسط تیم فنی ایکا مجیک بررسی خواهد شد وبعد از آن نسبت به تعویض یا جایگزینی با کالای مشابه تصمیم گیری خواهد شد.ضمنا در مواردی که کالای مورد نظر یا مشابه آن موجود نباشد امکان عودت مبلغ وجود دارد.

تناقض کالای خریداری شده با اطلاعات مندرج در سایت

  • چنانچه مشخصات کالا با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در فایل شخصی مشتری ثبت شده است، تناقض داشته باشد) به طور مثال رنگ کالای دریافت شده با سفارش تفاوت داشته باشد و یا مشخصات کالا با اطلاعات موجود بر روی سایت تفاوت داشته باشد) در چنین مواردی تعویض کالا در صورتی امکان دارد که تناقص ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل کالا، به واحد خدمات پس از فروش ایسوس سنتر اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه ارسال و بدون استفاده باشد.
  • توجه :قابل به توضیح است در صورتی که امکان تشخیص تناقص فنی بدون باز کردن پلمپ کالا وجود داشته باشد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت بسته بندی اولیه ارسال خارج نشده باشد.
  • برای ارسال کالا به دفتر ایکا مجیک ، لازم است کالا به ‏خوبی و همراه با کلیه لوازم بسته بندی گردد و فاکتور کالا نیز به همراه آن ارسال شود. کلیه خدمات بخش پشتیبانی سایت مشروط به ارسال کامل کالا می باشد.

انصراف از خرید کالا

  • در صورتی که مشتری بعد از تکمیل فرایند خرید آنلاین و قبل از ارسال کالا از خرید منصرف شده و قصد انصراف داشته باشد باید هر چه سریع‏ تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات ایکا مجیک اطلاع دهد. در این حالت امکان تغییر سفارش وجود دارد.
  • در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۴۸ساعت پس از دریافت کالا‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد در غیر این صورت امکان عودت وجه ویا تغییر سفارش وجود ندارد.چنانچه مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا پلمپ باشد و از آن استفاده نشده باشد و یا در همان حالتی که ارسال شده است به دفتر ایسوس سنتر عودت داده شود ضمنا در این حالت هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
  • نکته: برای ارسال کالا به ایکا مجیک، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود قابل به توضیح است دریافت خدمات در این حالت در صورتی امکان داردکه واحد خدمات پس از فروش کالا را سالم و با تمام متعلقاتش دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است .

آسیب های فیزیکی

  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل کالا به شرکت‏‏های حمل و نقل معتبر و به انتخاب خریدار و اعلام بارنامه به ایشان .خریدار باید در نظر داشته باشد که به هیچ عنوان نباید بسته بندی آسیب دیده را تحویل بگیرد تا بسته بندی جهت بررسی به ایکا مجیک عودت داده شود . در این حالت مرسوله بعد از بررسی و در صورت نیاز تعویض, مجددا به آدرس خریدار ارسال خواهد شد. ایسوس سنتر در راستای خدمت گذاری به هموطنان عزیز هزینه ارسال مجدد کالا را به عهده خواهد گرفت.

نکته:

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش ایکا مجیک، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تایید کند، در صورتی که نیاز به عودت وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

هزینه ‏‏های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود تناقص با اطلاعات درج شده در سایت به عهده ایکا مجیک خواهد بود.

تلفن تماس ۳۸۵۱۱۱۴۵ – ۰۵۱

وب سایت ایکا مجیک